טקס חנוכת המשרדים החדשים עו"ד אייל בסרגליק

עו"ד אייל בסרגליק: "ריגשתם אותי מאוד"

אמש קיימנו אירוע מרגש לחנוכת המשרדים החדשים שלנו בבסר סיטי בפתח תקווה. בין השאר כיבדו את האירוע בנוכחותם השר לשעבר ושר האוצר לעתיד ח"כ אלי כהן וח"כ מאי גולן, ח"כ נתנאל חייק, מנכ"ל ישיבת פונוביץ אלי בוסקילה, סגן ראש מועצת באר יעקב נועם ששון, הכנ"ר שלמה שחר, ראשת ארגון נשות השוטרים והסוהרים אביגיל שררה, חברים אהובים, לקוחות, והמשפחה.
הרב קיז'נר, רב העיר עמנואל, קבע מזוזה בטקס מרגש ובירך ברכה מרגשת. נשאו דברים גם חבריי האהובים ראש עיריית קריית אונו, ישראל גל ויו"ר מחוז תל אביב בלשכת עורכי הדין וראש מחלקת צווארון לבן במשרד ש. הורוביץ עמית בכר, שותפיי לדרך עו"ד גל שרטוב עורך דין ועו"ד משה תורג'מן.
בדברים שנשאתי אתמול הסברתי שאני אף פעם לא הלכתי יום אחד לעבודה. אני הולך לעסוק בתחביב שלי – הצלת חיים.
באירוע ציינתי 20 שנים בהם אני מייצג לקוחות בתחומים שונים, כל אחד מהם הוא עולם ומלואו. לכל אחד מהם יש משפחה מודאגת שעולמה התהפך עליה עם קבלת כתב האישום או התביעה שהביאו אותם אלי, ואני נלחם עבור כל אחד ואחד מהם כאילו זה מאבק חיי, יחד עם צוות המשרד המסור והמקצועי שלי שהמוטו שאני חרטתי על דגלי הפך שלהם.
כל אחד מהלקוחות שלי נכנס לי ללב, ובאירוע שהתקיים אתמול שמחתי לפגוש רבים מהם. מלבד לקוחות הגיעו לחגוג אתנו מעל 400 אנשים, כולל חברים, שותפים, פרקליטים מובילים ואנשי ציבור עימם אני נמצא בקשר במהלך השנים.
אני מודה לכל מי שהקדיש את הזמן להגיע, לברך ולומר מילה טובה. ריגשתם אותי מאוד!
אוהב אתכם, כרגיל לשירותכם תמיד 24/7,